Maatschappelijk

Sv Deltasport zet zich graag maatschappelijk in voor de mensen in de plaats Vlaardingen. De maatschappelijke betrokkenheid van een voetbalvereniging wordt nog weleens onderschat, daar men vaak denkt dat alles enkel draait om de club zelf. Bij Deltasport is dit niet het geval!

Deltasport probeert haar steentje bij te dragen aan maatschappelijke en sociale ideeen en plannen die gegenereerd worden binnen de gemeenschap van Vlaardingen. Zo geeft Deltasport verenigingen als een visvereniging, mountainbikevereniging en allerlei andere instanties de mogelijkheid gebruik te maken van het clubgebouw.

Ook heeft Deltasport een samenwerking met The Boxing Academy, een organisatie dat zich richt op het lesgeven van volwassenen en kinderen. Er liggen afspraken dat als de organisatie gebruik wil maken van onze buitenaccommodatie dat dit mogelijk is.

Daarnaast probeert sv Deltasport tenminste ieder jaar een Jeugdvoetbaldag te organiseren voor kinderen die geen lidmaatschap hebben bij een sportvereniging wegens verschillende redenen. Voor deze kinderen organiseert de voetbalvereniging clinics en open dagen om betrokken te zijn en de kinderen een leuke dag te bezorgen.

Mocht u een idee hebben voor de maatschappelijke betrokkenheid van sv Deltasport dan kunt u dit melden bij onze secretaris Hans Breeman via [email protected].

Wilt u als vrijwilliger betrokken zijn bij de club door middel van het schoonmaken van het clubgebouw, keukendienst, scheidsrechter of een andere vorm dan vernemen wij dit graag. Ook dit kunt u melden bij onze secretaris Hans Breeman via [email protected].

Deltasport staat altijd open voor mensen die iets voor ons willen betekenen en wij zullen zorgen voor de begeleiding!