Lid worden?

Heb je besloten lid te worden van onze mooie vereniging?

Vul dan onderstaand formulier in!

Indien het nieuwe lid jonger is dan 18 jaar dient één van de ouders toestemming te verlenen voor de inschrijving.

Lukt het invullen niet? Stuur dan een e-mail met alle benodigde gegevens naar [email protected].

Indien je onder de 18 jaar ben

Indien je eerder elders hebt gevoetbald ontvangen wij graag de naam van de club met daarbij het jaar waarin voor het laatst gespeeld is

Selecteer hier het lidmaatschap dat je wil aangaan bij Deltasport

Per direct, per nieuw seizoen (01-06-2021) of per andere datum

Meerdere antwoorden zijn mogelijk. Deltasport verzamelt deze gegevens voor haar eigen administratie, zodat personen kunnen worden benaderd indien nodig. Dit betekent dus niet dat je direct verplicht bent iets voor Deltasport te doen.

* = verplicht