Lief & leedcommissie

Sv Deltasport wil dat leden zich verbonden voelen met de club. Door het aanbieden van een (kleine) passende attentie wil Deltasport haar betrokkenheid met de leden en/of andere betrokkenen tonen.

Deltasport hoopt op deze manier de saamhorigheid binnen de vereniging te vergroten en zo op een passende manier iets terug doen voor de loyaliteit van haar leden.

Er zijn verschillende mogelijkheden en gebeurtenissen waarbij Deltasport haar leden zou willen bereiken. Denk hierbij aan zaken zoals:

• Langdurige blessures;
  • Ernstige ziekte;
  • Overlijden;
  • Geboorte kind;
  • Huwelijk en/of jubileum.

Mocht u binnen de vereniging één van bovenstaande feestelijke of verdrietige gebeurtenissen opmerken of gehoord hebben dan verneemt de Lief & leedcommissie dit graag. In dit geval kunt u een e-mail sturen naar [email protected] en zal dit opgepakt worden door de commissie.

Hieronder treft u de leden van onze Lief & leedcommissie aan:

Janny Vink                                                                                               [email protected]