Welkom Mikhael Pcedencia en Ray Dall

15 mei 12:00  Links op de foto staat assistent trainer Mikhael Pcedencia. Rechts op de foto staat Ray Dall fysio/looptrainer . Wij wensen Mikhael en Ray veel succes bij onze mooie vereniging!

32x gelezen

Amigos para Siempre Deltasport

15 mei 10:15  Vrienden van Deltasport bedankt voor de bijdrage voor onze mooie vereniging 💪🔴⚫️

21x gelezen

Welkom Ailton Landim

15 mei 9:15  Ailton is 29 jaar en een aanvallende middenvelder . Hij komt over van COAL. In het verleden eredivisie Futsal in Portugal. We wensen Ailton veel succes bij onze mooie club!

14x gelezen

Welkom Djeisen Mateus

15 mei 9:15  Djeisen is 21 jaar en is een aanvaller. Komt over van HBSS o23 Heeft een verleden bij de jeugd van spartaan 20 en Belenenses Portugal Hbss 023 . We wensen Djeisen veel succes bij onze mooie vereniging!

15x gelezen

Welkom Emal Rahmi

7 mei 20:30  Emal is een 19 jaar verdediger komt over van VFC . Hij heeft hiervoor bij HOV , Transvalia en Zwaluwen gespeeld. We wensen hem veel succes bij onze mooie club!

43x gelezen

Welkom Rahim Lalmohammed

3 mei 12:15  We willen Rahim Lalmohammed van harte welkom heten bij Deltasport en hem veel succes wensen bij onze mooie club . Rahim is een 20 jarige aanvaller en heeft bij verschillende jeugdselecties gespeeld en was een vaste waarde bij SVV !

51x gelezen

Welkom Ali Oksuz

2 mei 19:30  We heten Ali Oksuz van harte welkom bij onze mooie club Deltasport en wensen hem veel succes ! Ali is een keeper en heeft onder andere bij Bolnes , FC Ijssselmonde en als laatste bij SVV gespeeld .

48x gelezen

Welkom Mert Kayabal

2 mei 9:15  We heten Mert Kayabal van harte welkom bij Deltasport en wensen hem veel succes bij onze mooie club ! Mert is een 25 jarige middenvelder en hij komt over van COAL Rotterdam .

47x gelezen

Welkom Hardo Kloppert

1 mei 9:00  We heten Hardo Kloppert van harte welkom bij Deltasport! Hardo is een verdediger en komt van Excelsior 20 . We wensen hem veel succes bij onze club!

61x gelezen

Welkom Rashid el Khalifi

26 april 10:00  Volgend seizoen zal de oud prof van onder andere FC Dordrecht de kleuren van Deltasport komen verdedigen . Hij komt over van COAL Rotterdam en we wensen hem uiteraard veel succes bij Deltasport !

67x gelezen

Ga naar archief