Zaterdag tegen SVV

18 augustus 2023 11:30

19 augustus om 14.30 uur de tweede oefenwedstrijd tegen een club met een rijke historie. SVV Schiedam kruist dan met ons de degens aan het Trimpad in het Harga park. Wist u dat SVV nog kampioen van Nederland is geweest. In 1949 stonden ze in Schiedam met die schaal omhoog. SVV werd opgericht als Excelsior (die naam hoorde je gelukkig niet zo vaak) door vooral arbeiders uit de Gorzen. Later heeft SVV ook nog even Voorwaarts geheten. De Schiedammers spelen nu in de 5e klasse. Meest opvallende naam is die van Rachid el Khalifi, die samen met zijn broer ervaring wil overbrengen naar de rest van de selectie.

Na het goede resultaat tegen Zwarte Pijl, zal de wedstrijd tegen de mannen van trainer Ramon Bronkhorst weer een goede test zijn. Een wedstrijd ook waar veel bekende elkaar tegenkomen en wie wil er nu onderdoen voor een vriend, collega of oud team speler.
SVV heeft al geoefend tegen Overmaas, Rotterdam United en HBSS. Tot 10 minuten voor tijd hield SVV het tegen Overmaas op 2-2, maar de laatste paar minuten liep Overmaas weg naar 5-2.
Tegen HBSS werd met 4-1 verloren en van Rotterdam United met 6-2. Laat de eerste overwinning van SVV niet op ons zijn.

Omdat er wat onduidelijkheden zijn over de kwaliteit en zuiverheid van Jan's piano wordt er nu binnenkort een kijkersdag georganiseerd.

Sodom