Uitslagen zaterdag 17 februari

18 februari 2024 17:45

Het was zaterdag weer een mooie dag in de Broekpolder waar ons tweede en derde het alle twee opnamen tegen een elftal van Pernis .
Het derde beet de spits af tegen Pernis 6 en kwam na een 0-2 achterstand nog knap terug tot 2-2 en hielden aldus een punt over aan de wedstrijd .
Hierna was het de beurt aan ons tweede dat tegen de koploper speelde , te weten Pernis 5 , en brachten die in een leuke wedstrijd de eerste nederlaag toe met een keurige 3-0 overwinning die geenszins geflatteerd was .
Aanstaande zaterdag mag ons eerste weer het veld op dus alle reden om dit vast in de agenda te zetten.