Deltasport schuift niet aan bij tafel van twee

12 april 2024 15:30

Vanavond is er bij Twee (voormalig omroep Vlaardingen) een uitzending over het idee voor woningbouw op het huidige terrein van DVO. Aanleiding is het artikel in de Groot Vlaardingen afgelopen week.

De uitzending is bedoeld om het idee van Cor Huis in ’t Veld dieper te bespreken. Onderdeel van het idee is een mogelijke fusie tussen DVO en Deltasport. In het krantenartikel gaf Huis in ’t Veld ook zijn persoonlijke kijk op de toekomstbestendigheid van enkele Vlaardingse Sportclubs.

Omdat de ideeën Deltasport raken zijn wij benaderd om in de uitzending aan te schuiven. Wij hebben besloten om dat niet te doen.

Deltasport richt zich op een positieve toekomst. De gemeente Vlaardingen ontwikkelt vitaliteitsbeleid voor verenigingen. Hierover gaat Deltasport dan ook graag in gesprek met de wethouder Sport, eventueel gehost door Twee. Deze behoefte is groter dan in gesprek gaan over premature ideeën en persoonlijke meningen over verenigingen.