Bezoekers en gasten van sportcomplex Kooikersweg 2

24 april 2024 16:00

Het sportcomplex wordt bewoond door twee sportverenigingen. De tribune en veldverlichting zijn eigendom van Deltasport. Gebruik daarvan gaat in gezamenlijk overleg.

Naar aanleiding van vragen die onze vereniging bereikt hebben: voor zowel de wedstrijd voor het Vlaardings kampioenschap (donderdag 25 april) als de supercup (woensdag 8 mei) is er geen verzoek binnengekomen voor het gebruik van beide zaken. De tribune zal daarom gesloten blijven.

Voor meer informatie worden de bezoekers verzocht contact op te nemen met de organistor van deze twee wedstrijden.